Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ilaca bağlı yan etki ile kulak çınlaması hakkında bir sorum olacak
#1
merhabalar doktor bey 26 yaşındayım bursada yaşıyorum daha önce bir konu açmıştım etolax adlı kas gevşetici kulak çınlaması yaptı eskiden uyurken arada sırada uğultu ve ince bir ses oluyordu şuan yatarken sürekli oluyor çok azaldı ama bazen çok sessiz ortamlarda duyuyorum sadece yatarken oluyor gün içerisinde olmuyor 7 24 bir çınlama yok kulağımdan tıs diye bir hava sesi geliyor ilaca bağlı oldu ise bu geçici bir durum mudur yani kalıcı bir zarar vermiş midir sinirlere veya hücrelere yoksa bu sinirler ve hücreler yenilenir mi saygılarımla irfan hocam
ÖM
Cevapla
#2
Merhaba,
Sebebin ilaç olduğunu bilmek mümkün değil. Nasıl seyredeceği de maalesef belli olmaz.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#3
anladım hocam teşekkür ederim tebokan special kullanmamı önerir misiniz veya L-Flavonoid Plus L-Flavonoid Plus evde var vitaminin zararı olur mu bilemeyeceğim yarın tebokan special almayı düşünüyordum
ÖM
Cevapla
#4
Bu tür bitkisel içerikli ilaçların sakıncası yok, sadece tedavi garanti değil.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#5
çınlama kalmadı hocam sadece tıs diye bir ses geliyor patlak lastiğin hava kaçırması gibi 2 gündür çınlama yok ses boynumdan geliyor kafamı çevirince oluyor boynumu kafamı yastığa koyduğum an oluyor hocam dediğiniz gibi boyun ve damar kaynaklı sanırım ayın 22 sinde randevum var
ÖM
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi