Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ağız Kokusu
#11
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Şayet bademcik taşı problemi ise benim görüşüm en kesin tedavi ameliyattır.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#12
Ağız kokusu bende de mevcut arkadaşlar.Her ne kadar kesin olarak bademcik taşından dolayı olduğunu düşünsem de(çok sayıda bademcik taşını kendim çıkartıyorum ve koku net olarak bademcikten geliyor) ameliyat işinden şuanlık vazgeçip dişler üzerine yoğunlaşma kararı aldım.Dişçiye gittim ve dişimdeki tüm sorunlar belirlendi.(4 çürük,4 tane yirmilik diş ve diş taşları)2 gün önce 2 tane yirmilik dişimi çektirdim.Bu cuma kısmetse diğer 2 sinide çektirdikten sonra dolgular ve diş taşı temizliği yapılacak.Yani tüm bu işlemler bittiğinde dişlerimle ilgili herhangi bir sorun kalmayacağını söyledi gittiğim doktor.Eğer yine koku geçmezse -ki geçeceğini düşünmüyorum- ozaman bademciklerimi aldıracağım.Zaten bademcikler için doktorla görüştüm kendiside alınması gerektiğini söyledi.Bakalım zaman ne göstericek hep beraber göreceğiz.Bu arada sorusu olan varsa sorabilir cevaplayabilirim.
ÖM
Cevapla
#13
bilgi için çok teşekkürler
ÖM
Cevapla
#14
Diş problemlerimi hallettim.Yirmilik dişlerimin hepsi çekildi.Diş taşları temizlendi ve dolgularda eksiksiz yapıldı.Dişlerim eskisine göre oldukça iyi bir görünüm kazansa da ağız kokusu üzerine pek gözle görülür bi etki yapmadı maalesef.Yani şöyle söylim hocam parmağımla dişlerime dokunuyorum herhangi bir koku yok.İç yanaklara dokunuyorum damaklarıma dokunuyorum herhangi bir koku yok.Ama bademciğime dokunduğumda inanılmaz kötü ve tahammül edilemez şiddette koku oluyor.Zaten size daha önce söylemiştim bademcik taşlarının mevcut olduğunu.Bu durumda sanırım bademcikleri aldırmaktan başka çarem kalmayacak.Ama geçen haberlerde bi doktor çıktı kesinlikle alınmasına karşi çıktı ve kolay bi ameliyat olmadığını söyledi.Evdekiler de bu durum karşısında tereddüt edip vazgeçme noktasına geldiler.Yorumlarınızı bekliyorum hocam
ÖM
Cevapla
#15
Bademcik ameliyatı sonrası bir hafta ağrı olur. Doktor bunun için mi zor demiş sormanızı öneririm.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#16
Hayır hocam anestezi ve kanama riski açısından zor bir ameliyat olduğunu kastetti.
ÖM
Cevapla
#17
Evet risk her ameliyatta var sonuçta. Hiç bir şey yapmamanın da riski var. Burada riskler tartılır ve ona göre karar verilir.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#18
Merhaba ben yutkunurken ya da su vs içtiğimde boğazımdan kötü bir tat geliyor. Görünürde bademcik taşı yok, ağzıma da gelmedi. Fakat ağzımın içinin çoğu zaman metalik bir tat almasına ve ağız kokusuna neden oluyor galiba. Sizce bu kötü tadın nedeni ne olabilir.

Not: Bu durum kendimi bildim bileli var.
Not: Dişlerimde bir problem yok.
ÖM
Cevapla
#19
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Birçok sebep olabilir. Sinüzit, reflü, diş temiz dense de görülmeyen bir problem, bademcik taşı, sinüzit vb. KBB uzmanının detaylı muayene yapmasını öneririm.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#20
(21-04-2017, Saat:07:40 PM)Dr. İrfan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba,
Geçmiş olsun.
Birçok sebep olabilir. Sinüzit, reflü, diş temiz dense de görülmeyen bir problem, bademcik taşı, sinüzit vb. KBB uzmanının detaylı muayene yapmasını öneririm.

Doktor bey cevabınız için çok teşekkür ederim. Ortodontik tedavi görüyorum. Diş taşı temizliği, kanal tedavileri, dolgular her şey yapıldı teller takılmadan önce. Şu an bile yutkunurken hissediyorum o iğrenç tadı. Bir yorumda kbb kaynaklı kokuların ara ara geçtiğini yazmışsınız. Bende de ara ara koku geçiyor. Dilimin ustunu temizlediğimde daha ferah oluyorum ama metalik tat çoğunlukla var. Bir doktora gideceğim ama hiçbir şeyin yok deyip yollarsa yılmaktan korkuyorum..tekrar teşekkürler..
ÖM
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi