Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bademcik Taşı
#1
hocam öncelikle merhaba benim bir sorum bademcik taşı problemlerinde bademciklerin alınması kesin tedavisi olduğu söyleniyor ancak internette okuduğum bazı yazılarda bademcikler alınsa bile yinede boğazda keseciklerin oluşup yinede taş oluşabileceği söyleniyor bu doğrumudur yanlış mı eğer cevap verirseniz sevinirim
ÖM
Cevapla
#2
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Bahsettiğiniz durum çok nadirdir. Şayet öyle bir şey olursa o kesecik de alınır.
Saygılarımla.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#3
Yani hocam iyi bir ameliyattan sonra taş falan oluşması mümkün olma olasığı yokdur diyorsunuz...

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...
ÖM
Cevapla
#4
Rica ederim, geçmiş olsun.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#5
hocam benim ufak bi sorum daha olacak benim dilimin arka tarafında fazla olmasada beyaz bir tabaka dilimin ön tarafına doğru azalan bi beyazlık var ve yine Dilimin arka kısmında sağ ve sol tarafında ufak ufak 1-2 tane bezelye büyüklüğünde yara var dilimde hiçbir acı,ağrı vs yok ancak gittiğim doktor mantar ilacı verip b6,b12 vitamini verip gönderdi ancak beyazlıklar geçmiyor bu beyazlıkları bademcik taşları yapabilirmi??? ayrıca bademcik taşı dışında bu beyazlıklar dilde koku yapabilirmi ?? cevaplarsanız çok sevinirim...

SAYGILARIMLA
ÖM
Cevapla
#6
Muayene etmeden kesin bir yorum yapamam, sadece tecrübem şu yönde ki daha önce dillerine bakmayan kişiler dildeki renk değişikliklerini ve dil arkasındaki tat dokularını yeni olmuş hastalıklar gibi değerlendiriyorlar. Bunlar ayrıca koku yapmazlar.
Saygılarımla.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#7
hocam sorularımı cevapladığınız için öncelikle teşekkür ederim ancak kafama takılan yine bir soru var bademcikler alındıktan sonra halk arasında söylenen virüs,bakteri ve mikropların kolaylıkla akciğer, kalp gibi organlara gidebilebileceği söyleniyor böyle bir durum varmı cevaplandırırsanız çok sevinirim

SAYGILARIMLA
ÖM
Cevapla
#8
Bu bilgi yanlıştır.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla
#9
merhaba hocam. oncelikle Allah sizden razi olsunki size verilen imkanlari iyi degerlendirip doktor olmusunuz.ben boyle talihsiz bir hastaligi ogrneli 2 gun oldu.gunde 2 kere dislerimi fircalarim gece dahil gunde 2 surahi su tuketirim.ne yersem yeyim agzimi suyla calkalarim.benimde bademcigimde biseyler takili gibi yutkunurum gitmez 2 gun once aynada dislerimi kontrol ederken sag bagdemcigimde beyazimsi bisey gordum ekmek kalmis zanip agzimi calkaladim gitmedi kulak copuyle aldim igrenc bir kokusu var.huylandim iyice ugrastim.fazla degil gunde 2 3 tane sigara icerim.zandimki bogaz kanseri oldum internetten arastirdim birde vidio izledim sabahi zor ettim aglamakla.aile doctoruma gittim baska yere yonlendirdi zaten hep bagdemcik dis eti enfecsiyonu kulak ve bas agrim vardi.en yakin zamanda amaliyat olacagim.bebegim var 6 aylik onu emziriyorum. ve ikinci bebegim icinde plan yapmistim belki hamile olabilirim 4 5 haftalik hamileyken amaliyat olunabilirmi.o olmasa dahi amaliyattan sonra kullanacagim ilaclar sutumu etkilermi.tesekkurler beni dinlediniginiz icin.kalin saglicakla
ÖM
Cevapla
#10
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Öncelikle yurtdışındaki bir kongreden yeni geldiğim için geç cevaplıyorum, kusura bakmayın.
Probleminiz bademcik taşı ise bademcik ameliyatı olarak bu sorununuzdan kurtulabilirsiniz. Acil bir durum olmadığı için hamile olamdığınız ve emzirmediğnizi bir dönemi tercih ederiz.
Saygılarımla.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi