Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
strese bağlı dizziness
#11
Sayın İrfan Hocam, Değerli Arkadaşlar,

Gelişmelerden haber vermek istedim. tebokan ve sefal kullanımından 25 gün sonra tekrar kbb doktoruma muayene oldum. son 2.5 haftadır kulak çınlamam yok. belki 1 kere diyebilirim. dissines ise azaldığnı söyleyebilirim. doktorum 3 ay daha tebokan ve sefal tedavisini devam edeceğimizi söyledi. doktoruma panik atak ile ilgili kullandığım citol ilacımı değiştirip paxera isimli ilaca başladığmı bu düzelmenin sizin tedavinizdenmi yoksa antidepresan değişikliğindenmi olduğnu sordum. dokturum, biz panik atak ve dissines ı olan hastalarımıza zaten antidepresan kullanmalarını tavsiye ederiz. çünkü bu ikisi birbirini tetikler dedi. tedavinin hangisisinin başarılı olduğnun bir önemi varmı ki dedi. iyisin ve ne yapıyorsak devam dedi. yani,
benim gibi çınlama, dissines ve panik atağı olanlar sanki kbb ve psikiyatri bilimlerini ortak kullanarak çözüme ulaşabilirler gibi geliyor. herkese selam ve sevgilerimle acil şifalar...
ÖM
Cevapla
#12
Paylaşım için teşekkürler.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi