Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egzersiz Alerjisi
#1
Sad 
Merhabalar.
Benim ilginç bi şekilde kendi terime alerjim var efor sarfedecek birşey yaptığımda veya sıcaktan terlediğim zaman bütün vicudumda kabarıklıklar meydana geliyor ve kaşınıyor bu olay yaşam kalitemi çok fazla etkiliyor ilaç olarak setrizindihidroklorür içeren hitrizin vb ilaçlar kullanıyorum 1 gün falan kesiyor ama bi zaman sonra vicudum ilaçlara başışıklık kazanmaya başlayacak eskiden 1 ilaç 3 gün keserken şimdi 1 ilaç 1 günü zor idare ediyor e bu ilaçlarında yan etkileri var.Bende ergenlik çağında başladı bu alerji acaba geçer mi veya artar mı öldürürmü ne yapar öğrenmek istiyorum teşekkürler.iyi forumlar
ÖM
Cevapla
#2
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Cilt uzmanına (dermatoloji) muayene olmanızı öneririm.
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi